دوره آموزش لیزر موهای زائد

مدرک معتبر و حرفه ای !

با مدرک فنی و حرفه ای
آماده شروع کار باش

پشتیبانی و راهنمایی !

حتی بعد از اتمام دوره ها
همراهتون هستیم و حمایتتون میکنیم

اساتید مجرب و فضای عالی !

بهترین های حوزه زیبایی
آماده تدریس در فضایی جذاب و با آرامش

رزرو تلفنی نوبت 88487464-021 / 09366635530

تخفیفای ویژه رو از دست نده !

برای اطلاع از جشنواره ها و تخفیف های ویژه آموزشگاه همین الان با ما تماس بگیرید

برای دیدن جزییات دوره های جذاب ما کلیک کنید !

شروع یک داستان زیبا….

توضیحات دوره آموزش لیزر موهای زائد مریم رحیمی فرد

آموزش لیزر موهای زائد رحیمی فرد در سه بخش آموزش لیزر رایگان، مبتدی و پیشرفته ارائه می شود.
 
دوره آموزش لیزر موهای زائد ، یکی از اصلی‌ترین دوره‌های آموزشی در حوزه سلامت و زیبایی است. حتماً می‌دانید که امروزه افراد زیادی به دنبال لیزر موهای زائد بدن ، لیزر موهای زائد بیکینی ، و لیزر موهای زائد صورت خود هستند.
این کار یک روند درمانی برای از بین بردن موهای زائد است و تأثیرات مثبتی روی پوست می‌گذارد. با توجه به بازار کار بسیار خوبی که بعد ازدوره آموزش لیزر موهای زائد در انتظار افراد است، آموزشگاه مریم رحیمی فرد دوره کامل و تخصصی آن را ارائه می‌دهد.
آموزش لیزر باید مطابق با اصول و استانداردهای معرفی شده در سازمان فنی و حرفه‌ای کشور باشد. خوشبختانه آموزشگاه مریم رحیمی فرد با رعایت این استانداردها، مدرک معتبری به شما ارائه می‌دهد که توسط آن می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید.

در دوره آموزش لیزر موهای زائد مریم رحیمی فرد چه چیزهایی یاد می‌گیرید؟

آموزشگاه زیبایی مریم رحیمی فرد، با ارائه گواهینامه معتبر، دوره‌های آموزش لیزر و کار با دستگاه را ارائه می‌دهد. در دوره آموزش لیزر موهای زائد با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، نحوه کار و ویژگی‌های هر دستگاه لیزر را خواهید آموخت. در این دوره تفاوت نحوه لیزر برای رنگ‌های پوست مختلف و ویژگی‌های هر نوع پوست آموزش داده می‌شود؛ بنابراین با کار بهتر، مشتریان بیشتری جذب می‌کنید و درآمد بالاتری خواهید داشت.
آموزشگاه مریم رحیمی فرد دوره‌ آموزش لیزر موهای زائد را به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌کند. افراد می‌توانند با هر مدرک تحصیلی، در دوره‌های کاربردی و علمی آموزش لیزر موهای زائد مریم رحیمی فرد شرکت کنند.دوره آموزش لیزر موهای زائد برای تمام افرادی که به دنبال راه‌ جدیدی برای کسب درآمد می‌گردند، مناسب است.

سر فصل های دوره آموزش لیزر موهای زائد چیست؟

سرفصل های آموزشی دوره اپراتور لیزر
اصول لیزر
انتخاب بیمار
انتظارات بیماران از لیزر
اجزاء لیزر
آناتومی پوست
آناتومی مو
لیزر الکساندرایت
لیزر دایود
لیزر ND YAG
لیزر QSwitch
دستگاه IPL
ممنوعیت ها در لیزر
اقدامات قبل از انجام لیزر
نکات ایمنی کار با لیزر
جوان سازی غیر تهاجمی
لیزرهای فرکشنال
CO2 fractional
RF fractional
Hifu

پس از گذراندن دوره آموزش لیزر چه مهارت هایی کسب می کنید؟

در این دوره آموزشی ، توسط مدرسان حرفه‌ای و متخصص، اصول لیزر را یاد می‌گیرید. یکی از نکته‌های مهمی که هنگام لیزر موهای زائد بدن باید به آن دقت کنید، توجه به انتظارات مراجعان است. در واقع با آگاهی از این مسئله، می‌توانید اطلاعات درستی به مراجع دهید و انتظارات او را حقیقی کنید. در دوره آموزش لیزر موهای زائد مریم رحیمی فرد، درباره اجزاء لیزر، آناتومی پوست، و آناتومی مو اطلاعات کامل و تخصصی کسب می‌کنید. همچنین با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ، یعنی الکساندرایت، دایود، ND YAG، QSwitch، و IPL در دوره لیزر موهای زائد آشنا می‌شوید و طرز کار با هر یک را به صورت عملی تجربه می‌کنید.
لازم است بدانید که هر یک از دستگاه‌های لیزر برای چه نوع پوست و مو مناسب هستند و بهترین تأثیرگذاری را دارند. به عنوان کسی که در زمینه لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد بدن، و لیزر موهای زائد بیکینی فعالیت می‌کنید، باید درباره اقدامات قبل از لیزر، ممنوعیت‌ها در لیزر و نکات ایمنی کار با لیزر اطلاعات کامل و تخصصی داشته باشید. خوشبختانه در دوره آموزش لیزر موهای زائد مریم رحیمی فرد، این را مشاهده می‌کنید.
امروزه دستگاه‌های لیزر قابلیت جوان‌سازی پوست را به صورت غیر تهاجمی دارند، فقط لازم است آن را یاد بگیرید. ویژگی مثبت و منحصر به فرد دوره آموزش لیزر موهای زائد آموزشگاه مریم رحیمی فرد این است که در انتهای آموزش لیزر موهای زائد، مدرک فنی حرفه‌ای و مدرک بین المللی آکادمی انگلیس را تقدیم شما می کند.
CO2 fractional یک روش کارآمد در راستای برطرف کردن چال ها و چین و چروک ها، و در نتیجه آن، جوان‌سازی پوست است. در دوره آموزش لیزر موهای زائد مریم رحیمی فرد، ترفندهای استفاده از این روش را یاد می‌گیرید. در این روش پرتوهای تکفام لیزر با طول موج های مشخص به لایه اپیدرم و درم پوست فرستاده می‌شود. این لیزر، حد فاصل بین لیزرهای تخریبی و غیر تخریبی است و فقط قسمت مشخصی از پوست تحت تأثیر اشعه آن قرار می‌گیرد.
Fractional RF از مدرن‌ترین روش‌های لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد بدن و لیزر موهای زائد بیکینی است. در این روش علاوه بر لیزر موهای زائد، پوست مراجع جوان می‌شود. این روش ایمن و کم تهاجمی است که می‌تواند بدون دردسرهای عمل جراحی، تأثیر بسیار خوبی بگذارد. با آموزش لیزر موهای زائد در آموزشگاه مریم رحیمی فرد، درآمد بسیار خوبی را برای خود کسب خواهید کرد.
هایفوتراپی (Hifu) به خاطر تأثیری که در معالجه تومورها دارد، شناخته شده است. اما چندین آزمایش نشان داده که این روش، برای لیفت صورت و رفع چین و چروک بی خطر و مؤثر است. افراد بدون اینکه خود را در معرض عمل جراحی یا روش‌هایی با عوارض زیاد قرار دهند، می‌توانند دوره Hifu خود را شروع کرده و بعد از چند ماه، نتیجه آن را ببینند.

 

 

دوره رایگان، آمادگی برای یک شروع جذاب !

دوره آموزش لیزر رایگان، مقدمه ای بر شروع کار شماست و جهت آشنایی با این زمینه و مباحث مرتبط برای شما فراهم گردیده است.

دوره مقدماتی

هزینه و جزییات دوره
رایگان
  • 6_10 نفره
  • یک روزه
  • آشنایی با لیزر، مقدمات یک شروع جذاب!
ویژه

دوره های مبتدی، جامع و کاربردی و البته اقتصادی !

دوره مبتدی

هزینه و جزییات دوره
تومان 3 میلیون
  • 1_2 نفره
  • 3 روز
  • خصوصی، حرفه ای یاد بگیرید!
خصوصی

دوره مبتدی

هزینه و جزییات دوره
تومان 2 میلیون
  • 6_10 نفره
  • 3 روز
  • جامع، ارزان و کاربردی!
عمومی

دوره های پیشرفته، تو کار خودت حرفه ای شو !

دوره پیشرفته

هزینه و جزییات دوره
تومان 8 میلیون
  • 1_2 نفره
  • 3 روز
  • صفر تا صد این مهارت رو یاد بگیر!
خصوصی

دوره پیشرفته

هزینه و جزییات دوره
تومان 6/5 میلیون
  • 6_10 نفره
  • 3 روز
  • لذت یادگیری گروهی و حرفه ای!
عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *